Смяна и връщане

Искате да върнете стока? Няма проблем!

Ние се стараем, нашите клиенти да остават доволни от обслужването ни, затова предлагаме удобна система за връщане на стоките. За тази цел е нужно да се направят няколко стъпки:

 

1. Информирайте нашия екип за проблема и попълнете съответното заявление за връщане на стока с една от следните причини:

 

а) ако продуктът не е използван, не е нарушен търговският вид или целостта на стоката (разкъсана опаковка, премахнати етикети и други) , в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. , в срок 14 дни от закупването вие можете да подадете заявка за отказ/връщане, като се свържете с нас на тел:032 399 988 или на [email protected].

Тази опция е валидна, и ако сте допуснали грешка и сте поръчали продукт, който не желаете. Свържете се с нас и попълнете съответното заявление.

 

б) вие можете да върнете стока в случай на дефект или грешка свързана с нея. За съжаление, дори и най-известните брандове не са застраховани от дефекти в производството. Ние също можем да допуснем грешка при пакетирането. Ако получите продукт с дефект или грешен, моля, свържете се с нас и попълнете съответното заявление.

 

в) ако имате въпроси свързани с годността, начина на употреба и/или други колебания свързани с получените от вас продукти, моля, свържете се с над на тел: 032 399 988 всеки ден от 08:00 до 20:00 ч. и ние ще ви съдействаме.

 

2. Направете копие на заявлението, снимка на продукта и изпратете информацията на нашия имейл адрес.

Снимката ще ни помогне да разберем същината на проблема или дефекта, като по този начин ще се ускори процеса на връщане на продукта и сумата заплатена за него. Чрез снимката ще се уверим в целостта на опаковката, защото при връщане на продукт който вече не желаете или сте допуснали грешка при поръчката, е задължително опаковката да не бъде нарушена.

 

3. Изберете начините за връщане

След като бъде прегледана вашата заявка за връщане на стока, ще получите обратен отговор от нас, при потвърждаване от мениджъра вие можете:

а) да върнете стоката чрез удобна за вас куриерска фирма на посочен в заявлението адрес 

б) да върнете стоката  чрез пощенска служба на посочен в заявлението адрес

 

Молим ви в пакета или кутията, задължителено сложете заявлението и копието от документа за плащане, без тях не можем да приемем вашето заявление за връщане на стока.

4. В рамките на 14 дни след получаването на вашата заявка, ние ще я прегледаме и ще ви уведомим за взетото от нас решение. Допълнително ще ви бъде изпратено известие на електронната поща за статуса на вашата върната поръчка и начина на връщане на заплатената за нея сума.

Всеки ден от 07:55 до 20:00 ч.
Обратно обаждане
Кошница(0)

ВХОД В ПРОФИЛА

Възстановяване на паролата

НИЕ ЩЕ СЕ СВЪРЖЕМ С ВАС!
ПИШЕТЕ НИ!