Въпреки полагането на всички усилия, продаваните от нас продукти да бъдат с най-високо качество, може да се случи така, че да получите дефектен/грешен продукт. За съжаление, дори най-популярните брандове не са застраховани от дефекти в производството. Ние също можем да допуснем грешка при пакетирането. В такава ситуация като клиент имате право в 14-дневен срок да: подадете заявление за оттегляне от договора за продажба, да предявите желание за намаляване на цената на закупените стоки или да поискате замяна/ремонт на стоки с дефекти.
Как да направите рекламация?
В нашия онлайн магазин можете да направите рекламация удобно и лесно - ако получите грешен продукт или такъв с дефект, моля свържете се с нас на тел.: 032/399 988 или на complaint@makeup.bg и попълнете следното заявление.
При подаването на заявка за рекламация, нашият екип ще Ви помоли да направите няколко снимки или видео на продукта. Те ще ни помогнат да се запознаем по-обстойно с възникналия проблем или дефекта. Освен това, снимките гарантират, че полученият от Вас продукт не е използван и е запазена целостта на опаковката му, в случай на грешно изпратена стока от наша страна. Изпратете ги на complaint@makeup.bg, заедно с попълненото заявление. Нашият екип разполага с 14-дневен срок за разглеждане на подадената от Вас заявка.
При одобрена рекламация, моля добавете попълненото от Вас заявление към кашона/пакета, когато връщате стоката към нас. Не забравяйте да подсигурите добре предметите, така че да не пострадат при транспортирането.
АДРЕС ЗА ВРЪЩАНЕ:
ЦЕНТРАЛЕН ОФИС SPEEDY
гр. СОФИЯ - СОМАТ
фирма LA MAKEUP SP. Z.O.O
до поискване
След като получим пратката с Вашата рекламация, ще бъде задействана нова поръчка или връщане на сумата по банков път, в зависимост от Вашето решение.
Стоките трябва да се изпращат на посочения адрес!
В случай на възникнали въпроси по време на процеса на рекламация, моля свържете се с нас на тел.: 032/399 988.
* Моля, обърнете внимание, че поява на раздразнение, алергична реакция или непоносимост към доставена от нас стока не може да бъде считана за компрометирано качество на продукта. Ние, като търговец, не носим пряка отговорност за състава на продуктите. При възникване на такъв случай, моля свържете се веднага с производителя на продукта, за да съобщите за проблема и той да предприеме нужните действия.
Подаръци и други безплатни услуги, предоставени към Вашата поръчка, не могат да бъдат предмет за предявяване на рекламация.
Представените снимки на стоки в нашия онлайн магазин са с илюстративна цел и не могат да бъдат обвързани с пълно съответствие с реалния продукт (напр. при промяна на опаковката от страна на производителя може да възникне разминаване между получения от Вас продукт и този, представен от нас). Това включва и разлика в цветовете, дължаща се от възпроизвеждането и техническите характеристики на различните устройства.
** При въпроси, свързани с годността, начина на употреба и/или други колебания, относно получените от Вас продукти, моля свържете се с нас на тел.: 032/399 988, всеки ден от 07:55 до 20:00 ч., за да Ви съдействаме своевременно.