Carolina Herrera
- HITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITСпонсорираноCarolina Herrera Good Girl BlushТози продукт е популяризиран чрез услугата ни MAKEUP Ads. Научете повече за нашата рекламна програмаПарфюмна вода5★★★★★229 лв.341 лв.КУПИHITКУПИHITСпонсорираноCarolina Herrera Very Good GirlТози продукт е популяризиран чрез услугата ни MAKEUP Ads. Научете повече за нашата рекламна програмаПарфюмна вода34★★★★★103 лв.182 лв.КУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITСпонсорираноCarolina Herrera Good Girl Blush ElixirТози продукт е популяризиран чрез услугата ни MAKEUP Ads. Научете повече за нашата рекламна програмаПарфюмна вода2★★★★★149 лв.175 лв.КУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИHITКУПИNEWКУПИHITCarolina Herrera Good Girl RefillableПарфюмна вода (бутилка за многократно пълнене)0★★★★★217 лв.255 лв.КУПИHITКУПИNEWКУПИКУПИМнения за Carolina Herrera
- Carolina Herrera Good Girl BlushПарфюмна водаСпонсорираноТози продукт е популяризиран чрез услугата ни MAKEUP Ads. Научете повече за нашата рекламна програмаМного интересен и приятен аромат. Едновременно е сладък и леко кисел. На съпругата ми много й хареса.BBoris★★★★★
- Carolina Herrera Good Girl Blush ElixirПарфюмна водаСпонсорираноТози продукт е популяризиран чрез услугата ни MAKEUP Ads. Научете повече за нашата рекламна програмаАроматът е невероятен. ❤️AAnastasiya★★★★★
- Carolina Herrera Good Girl BlushПарфюмна вода (мини)Моят първи миниатюрен обувка!AAlina★★★★★
Наскоро сте гледалиCarolina HerreraНеподражаемият парфюм Carolina Herrera
Модните брандове създават собствена концепция на силуета на жените и мъжете. Колекциите от дрехи са завършвани от последните щрихи на аромат. Първите творения на известната американска марка се появяват в две последователни години. Те дават начало на серия продукти, която впечатлява все повече с всяко ново попълнение. Първият парфюм бестселър Carolina Herrera е мъжки. 212 е първият продукт, който загатва внедряването на Каролина Херера в света на мъжете. Успехът на композицията за нея от иконичното дуо идва на по-късен етап. Вторият прочит на флоралната тоалетна вода успява да постигне идеална симбиоза с богатата дървесно-мускусно-флорална олфактивна пирамида на 212 за него.
Първоначалните семпли и ефирни фасети на бели цветя и мускус в парфюма Carolina Herrera са допълнени от освежаващи цитруси и сладко-пикантно изкушение за сетивата. Розов пипер, божествена гардения, съблазнителен захарен памук, сочен нектар от праскова и благоуханна ванилия правят течността в иконичната розова бутилка на 212 Sexy изключително атрактивна. Отделните етажи на уханието показват колоритния характер на жената Carolina Herrera. Жизнен и вълнуващ като началото. Нежен и притегателен като сърдечните акорди. С контраст от лекота и мощ, подобно на този в базата.
Уникалната обувка Carolina Herrera Good Girl
Секси, елегантен и енигматичен - такова определение дава екипът на Carolina Herrera на добре познатия дамски аромат. Нотките му са съчетани така, че да отразяват дуалността на жената. Добрата и палавата ѝ страна контрастират със светъл букет от бели цветя и гурме акорди с източен оттенък. В центъра на композицията са поставени чувствени акорди на жасмин и тубероза. Традиционни за дамските ухания на марката, те присъстват и в сърдечните нотки на произведението от Carolina Herrera - ароматът Good Girl. Основа за успеха са ексклузивните фасети на бадеми, кафе и бергамот, заложени още във върха. Обикновено поставяни в базата, тези интензивни нотки завладяват от раз и сякаш държат цветята в обвивка.
Едно от най-важните качества на жените, според Каролина Херера, е мистериозността. Тя казва, че няма нищо по-скучно от “отворена книга”. Това повлиява и включването на какао, пралина, канела и зърна тонка. Те внасят точно нужната доза източна потайност в хипнотизиращия аромат, покорил дамските сърца. Върху тази мистериозна идея е изграден и дизайнът на иконичната бутилка във формата на индиго синьо стилето с тънък златен ток. Завършеният продукт бързо се превръща в бестселър в България и по света.
Наелектризиращи мъжки парфюми Каролина Херера
Грандиозният успех на тоалетната вода 212 води до обогатяване на каталога с аромати за него. Минималистичната колекция предлага някои от най-търсените от господата и присъстващи във всички класации с препоръчвани ухания:
- След небивалия интерес към освежаващата и флорална композиция на първия аромат, екипът въвежда нова тема. CH Men има източно-пикантен характер. Духът за висока класа на джентълмените от Ню-Йорк е въплътен в олфактивната пирамида с цитруси, дървесина, шафран, теменужка, захар и кожена нотка;
- Фужерният мотив в 212 VIP Black е вдъхновен от тези, които дишат с ритъма на нощния живот. Парфюмната вода с опияняващи акорди на абсент, копър, анасон, лавандула, черна ванилия и мускус заслужава напълно поставената му цена;
- Към мъжките източни парфюми Каролина Херера се присъединява и Bad Boy. Общите мнения гласят, че добрите момичета си падат по лоши момчета. Компанията развива тази концепция с дългоочакваната половинка на дамското ухание. Микс от пипер, бергамот, дървесни фасети, градински чай, какао и зърна тонка създават светкавичния заряд на уханието, отразен в иновативната бутилка.
Събирателен образ
Екипът на компанията и креативният директор споделят, че формирането на дамските парфюми Carolina Herrera е многопластово. Заедно с визията за увереност, модерност и красота, които иска да даде на жените, дизайнерката търси още елементи. Цялата серия Good girl е вдъхновена от иконични филмови героини и дамските забележителни персонажи от литературни произведения. Те се превръщат в музи за творците на ухания и създават събирателния образ на жената, избрала да носи определена композиция.
Същият процес кипи и в разработката на запомнящата се бутилка-обувка. Дизайнерите преминават от изящните балетни палци към кристалната пантофка на Пепеляшка. Добавят щипка дързост, мистериозност, елегантност и сексапил. Създават перфектното тъмносиньо стилето със сатенени отблясъци, носено от супермодела и рекламно лице Карли Клос и превърнало се в най-разпознаваемата опаковка във всеки козметичен магазин.