Lacoste
изтриване
Мнения за Lacoste
Lacoste
Младият тенисист Рене Лакост се състезава на корта през 20-те и 30-те години на миналия век, когато решава, че тениските на спортистите са непрактични и и създава свой модел с характерния вече алигатор. Символът не е случаен - този прякор е даден на основателя на компанията, след като ден преди финала за Купа "Дейвис" се обзалага с капитана на френския отбор, че ще спечели мача. Залогът за победата е куфар от алигаторска кожа. Рене губи, но благодарение на това печели символ, върху който гради историята на марката Lacoste.
През следващите години той развива успешно бизнеса си с дрехи, но това не му е достатъчно. За да продължи печелившата линия, започва да произвежда и аромати. След известно време по магазините излизат първите ухания с лого на крокодил, насочени предимно към мъжете. Скоро след това се появяват и такива за жени – те бързо завладяват Франция, а след това и целия свят.
Аромати като L.12.12 Blanc или Magnetic, Challenge, Rose, Red, Love of Pink, Sensuelle или Booster, Noir Intense - са създадени за хора, които живеят в движение, спортуват, и в същото време искат да останат стилни и елегантни. Всички парфюми с марка Lacoste са вдъхновени от собствения опит тенисиста, когато ги лансира. Освен класически аромати, асортиментът включва още душ гелове, балсами за след бръснене и дезодоранти. Техните композиции са базирани на освежаващи класически нотки: плодови, флорални, дървесни и билкови.
Бутилките на парфюмите Lacoste са проектирани по такъв начин, че да пасват перфектно на дрехите на марката. Целият дизайн се основава на семпла опаковка с крокодилско лого и елементи, свързани със спорта. Повечето флакони имат заоблени ръбове, благодарение на които ароматите се побират перфектно в ръката, както и в удобна спортна чанта. За висококачествени аромати с вечна история и универсален характер, те също са на доста изгодни цени.
Сред парфюмите за мъже също е напразно да търсите само един фаворит. Господата ги ценят най-вече заради спортния им характер.
Кои дамски аромати са най-предпочитани? Трудно е да се открои един, защото всъщност всички те са много популярни. Брандът знае как да се впише в днешните взискателни вкусове.
Ароматите Лакост са сред най-популярните и препоръчвани. Техният характер може да се опише като неангажиращ, ежедневен и в същото време изпълнен с положителна енергия, подтикваща към действие. Освен това е чудесен аксесоар за хора, които ценят спортния начин на живот. Едно от най-важните неща е, че всички те имат много достъпни цени, което ги прави лесно достъпни за по-широка аудитория.
Може лесно да намерите уханието, от което имате нужда, заради богатото разнообразие на продуктовия каталог. Ако харесвате интензивни аромати, които остават върху кожата ви дълго време, парфюмна вода Лакост е чудесно решение. Високата концентрация на ароматни молекули постепенно освобождава отделни акорди, осигурявайки максимална свежест. Това е добър вариант за вечерно излизане или официално излизане.
За ежедневието пък много подходяща би била тоалетна вода от бранда. Освежаващото ухание ще ви даде самочувствие и ще ви накара да се почувствате по-енергични. Можете да я впръскате директно върху тялото или във въздуха, създавайки ароматна мъгла, която нежно ще се разпространи върху дрехите и косата ви. В каталога ще намерите и дезодоранти. Можете да избирате между варианти на стик и спрей. Добра опция са и при пътуване или когато ходите на фитнес. Купете продукти Lacoste от онлайн магазин MAKEUP до всеки край на България.
За вашето възможно най-добро пазаруване и за персонализирани оферти, ние се нуждаем от вашето съгласие за индивидуално използване на данни. Всеки път, когато посещавате нашия уебсайт или продължавате да го използвате, вие автоматично се съгласявате с обработването на лични данни. Ние използваме бисквитки на нашия уебсайт. Някои от тях са от съществено значение, докато други ни помагат да подобрим този сайт и вашето преживяване. Как може да се откажете, както и подробности за нашите бисквитки и проследяване, може да разберете от информацията на Политика за поверителност.